piątek, 5 lipca 2013

Twarożek z migdałów z miętą

Twarożek z migdałów, moja pierwsza próba. Inspiracja i proporcje z bloga Jadłonomia - z inną wariacją składników. Niestety nie miałam akurat mleka roślinnego, więc dodałam ciepłą wodę. Myślę, że z mlekiem będzie bardziej kremowy i puszysty.

twarożek z migdałów z miętą

1/2 szklanki migdałów
1 łyżka cytryny
4-5 łyżek wody
garść listków mięty

Migdały zalewamy wrzątkiem. Gdy ostygnie obieramy ze skórki. Do blendera wrzucamy migdały i porwane listki mięty. Blenderujemy stopniowo dolewając sok z cytryny i wodę.I gotowe. Nawet z czyszczeniem migdałów nie zajmie więcej niż 20 minut. Warto!



Zdjęcia niestety z telefonu, bo mój aparat odmówił chwilowo współpracy.

Jeszcze raz zapraszam do udziału w mojej akcji "Wegańskie pasty kanapkowe" na Vegespocie:

Wegańska pasta kanapkowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz