czwartek, 4 lipca 2013

Pasty wegańskie - pierwsza akcja kulinarna

Myślałam, że to nie dla mnie - zabawa w takie akcje. Nie traktuję siebie jak blogerki, po prostu spisuję co w wolnym czasie co ugotowałam czy przyrządziłam. Ostatnio w związku z odchodzeniem od mleka i nabiału poszerzam repertuar past kanapkowych - no i szukam różnych inspiracji. Robię pasty z warzyw, strączków, nasion.. Możliwości są niemal nieograniczone.

Takie pasty są zdrowe i zwykle pełne różnych korzystnych dla zdrowia witamin i mikroelementów. Tak mnie natchnęło, gdy jadłam ciemne pieczywo z pastą ze słonecznika - tanio, smacznie i zdrowo, ideał!

Zapraszam więc do kulinarnej akcji na Vegespot - na stronę akcji traficie klikając na zdjęcie-bannerek:

Podstawowe zasady:
- Przepisy dodane do tej akcji mogą pojawiać się w innych.
- Możesz dodawać dowolną ilość przepisów.     
- Można dodawać przepisy napisane przed rozpoczęciem akcji.     
- Wymagane jest wklejenie banerka akcji na blogu z przepisem.     
- Przepisy dodawane do akcji są moderowane.

Podsumowanie umieszczę na blogu.

Miłej zabawy! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz