poniedziałek, 20 maja 2013

Zielony koktajl ogórkowo-koperkowy

Wpadłam po uszy. Najszybsza przekąska, pierwsze danie obiadowe, podwieczorek czy lekka kolacja. Jogurtowy, kefirowy albo maślankowy koktajl do którego dodać można każdą wymarzoną zieleninę i zjeść ze smakiem to dla mnie hit tej wiosny.
A że jak zwykle mam ciągły niedoczas, to fakt, że robi sie go w 3 minuty ma duże znaczenie. I że jest przy okazji smaczny i zdrowy, też bardzo istotne!

zielony koktajl ogórkowo-koperkowy

3 ogórki gruntowe
1 ogórek małosolny
1/2 pęczka koperku
1/2 pęczka szczypiorku
1/2 szklanki jogurtu greckiego
1/2 szklanki zimnej wody

Ogórki obieramy, zieleninę płuczemy i siekamy. Wszystko do blendera. Najpierw zmiksowałam z wodą, potem dodałam jogurt.  Można jeszcze przyprawiać, ale po co? Ogórek małosolny posolił, a szczypiorek nadał fajny, ostry smak.




To tylko jeden z pomysłów, a może ich być tak wiele, na ile tylko pozwala wyobraźnia!
 

2 komentarze:

  1. Ostatnio czytałam artykuł o zbawiennym wpływie zielonych soków na zdrowie... I kolejny przepis do wypróbowania :) a ja zapraszam na gofry nowojorskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się zdziwiłam jakie to proste, szybkie i smaczne! :)

      Usuń