niedziela, 17 marca 2013

Szybka pasta z zielonego groszku

Pusta lodówka po powrocie z delegacji to standard. Ale dla mnie to nie straszne. Zawsze mam w zapasie coś, z czego można zrobić szybko pyszny dodatek do kanapek. Tak było i dziś. Padło na zielony groszek. Pasta z groszku to banał, przygotowanie trwa 3 minuty, a smakuje pysznie.

pasta kanapkowa z zielonego groszku

1/2 puszki zielonego groszku
1 łyżka oleju lnianego (może być oliwa)
2 szczypty granulowanego czosnku


Odsączony groszek ugniatamy z oliwą i czosnkiem. Można to zrobić w blenderze, ale ja robię to po prostu widelcem - jest szybciej i mniej zmywania ;-) Bezpośrednio po przygotowaniu pasta trafia na razowy chlebek i jest szybko zjadana.






 

Zielona pasta popijana zieloną mate, na żółtym talerzu, a za oknem słońce. Wywoływania wiosny ciąg dalszy.


Kanapki, kanapeczki!



4 komentarze:

  1. mniam, mniam :) uwielbiam groszek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. groszek jest pyszny i taki zielony! dobry na wywoływanie wiosny! :-)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię pastę z zielonego groszku:)
    Dziękuję za udział w Zielonej Zabawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna akcja! zielony to mój ulubiony kolor w kuchni :-)

      Usuń